12 Mayıs 2009 Salı

HEDİYE PAKETİNDEKİ SİYAH İNCİLİ PASTAM



13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm güzel yürekli hamarat arkadaşım.Ellerine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık.Hayırlı bol kazançlar dilerim,kocaman öpüyorum.

pasta evim dedi ki...

BAYILDIM HAYATIM.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

sevil dedi ki...

ablacım nilgünüm canım benim bu ara aksattım seni sorma koşturmaca içindeyim ..
havalar düzeldi ya işler acıldı bizim evdede zatenm pc acmıyorum gelemedim sana canım benim harika olmuş her zamanki gibi ablam benim mükemmelsin sen
sevgiler

armina dedi ki...

Harika bir pasta olmuş. Ellerine sağlık canım.

eldivenlerim dedi ki...

çok şık bir pasta olmuş, ellerine sağlık arkadaşım......

ideas4cakes dedi ki...

Tek kelime ile süper olmuş. Tebrikler canım.

Sevil Altunel dedi ki...

tam bir sanat eseri olmuş tebrikler...

kader soylu dedi ki...

nilgün hanım pastanız süperdi.açık söylemek gerekirse ben görüntüsü ve lezzetiyle bu kadar muhteşem bir pasta yapıcağınızı tahmin etmemiştim.gerçekten her türlü övgüyü fazlasıyla hak ediyorsunuz.
nezaketiniz ,inceliğiniz içinde ayrıca çok teşekkür ederim.

pelince dedi ki...

Çok şık olmuş,bayıldım ...Emeğine sağlık...

Sevgiler..

ipek dedi ki...

Çok çok güzel olmuş. Kolye detayı süper düşünülmüş. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ÇOK ŞIK ÇOK ZARİF ELLERİNE SAĞLIK CANIM....

lemanice dedi ki...

ooo ne kadar güzel ellerine sağlık.canlı bir kutudan daha da canlı:)sevgiler.

Saliha dedi ki...

nilcim,bırkac tane bu tıp paket pastadan gordum ama en gercege yakını senınkı olmus...hatta ekrandan bır 5dk ınceledım acaba gercektn kutumu dıye:D:D:D:

hayırlı cumalar tekrardan......