12 Haziran 2009 Cuma

HAYDİ BEBEK PATİĞİ MODELLEYELİM :)


ELİMDEN GELDİĞİNCE DİLİMİN DÖNDÜĞÜNCE MODEL ÇALIŞIRKEN RESİMLEYEBİLDİĞİM ÇİÇEK,BEBEK,İNSAN, VS. MODELLEMELERİMİ MERAKLILARI İÇİN YAYINLIYICAM:)
UMARIM YAPMAK İSTEYENLER İÇİN YARDIMCI OLABİLİRİM.
Öncelikle patiğimizin alt ayak taban kısmını ve ön kısmını resimdeki gibi keselim.
Ön kısmını desenli merdane ile çalışıcaksak önce deseni yapıp sonra keselim.
Düz kısmı alta yuvarlak kısmı üste gelicek şekilde ayarlıyalım.
Şeker hamurunu yapıştırıcağımız alt tabanın önünü ıslatalım ,yapıştıralım.
Kuruyana kadar içine yuvarladığımız peçeteyi koyalım.

Arka kısmı şekildeki gibi keselim.desenli kesici le kesersek modelli olur.yine su ile ıslatıp arka kısmıda yapıştıralım.


Şeker hamurundan ince uzun şeritler yapalım.ufa ufak kesip bağcık şeklinde yapıştıralım.
veeeeee karşınızda bebek patiklerim:)

17 yorum:

AYŞEGÜL dedi ki...

SEVGİLİ NİL HANIM
SİZE OLAN HAYRANLIĞIM HAVUZLU PASTANIZLA BAŞLADI.HER YAPTIĞINIZ PASTA SANAT ESERİ GİBİ,MUHTEŞEM.
ZAMAN ZAMAN MAİLLERİM SORULARIM OLDU SİZE:)
BÜYÜK BİR SABIRLA CEVAP VERMENİZ SİZİ GÖZÜMDE DAHA DA YÜCELTTİ.
AMA ŞU MODELLEMELERİNİZİ RESİMLEEYİP YAYINLAMANIZ İŞİNİZİ PAYLAŞMANIZ SANIRIM TEK BENİM DEĞİL BENİM GİBİ SİZE VE PASTALARINIZA HAYRAN OLANLARIN DA TAKDİRİNİ TOPLAMIŞTIR.
MUHEŞEM OLMUŞ PATİKLER.
MUHAKKAK DENEYECEĞİM.AMA SİZİNKİ KADAR GÜZEL YAPAMIYACAĞIM KESİN:)ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER.
EMEĞİNİZE SAĞLIK

serap dedi ki...

SÜPER BİR HABER DAHA ÖNCE KİMSE YAPMAMIŞTI BENİM FİKRİMDE BU YÖNDE KENDİ BLOGUMDA YURT DIŞI BLOGLARDA GÖRDÜĞÜM GİBİ HESAPSIZ KİTAPSIZ BİLDİKLERİMİ YAYINLAMAK İSTİYORUM HİÇ BİR KARŞILIK BEKLEMEDEN İLK ÖNCÜSÜ SİZ OLDUNUZ TEBRİK EDİYORUM.....SEVGİLER

Simla Ağcayazı dedi ki...

Çok hoş olmuş Nilgüncüm ellerine sağlık :))

NURBANU dedi ki...

Süpersiniz.Modelleme muhteşem.Paylaşımlarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

Unknown dedi ki...

Canımmm harikasın maşallah nasıl ger
çek gibiler.Kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmmmmm 41 kere maşallah gerçek gibi olmuş patikler.Her geçen gün daha muhteşem pastalar çıkıyor ortaya kocaman öpüyorum canım...

PASTA DANTELA dedi ki...

Nilgün Hanım sitenizi bende takip ediyorum çokgüzel pasta ve kurabiyeler tebrik ederim.Ayrıca bigi paylaşımınızda bulunmanız ayrı bi güzellik çünkü bilgi paylaştıkça güzeldir ve büyür herkesin para karşılığı verdiği bilgileri sizin burdan bedava yayınlamanız bence cömertlik size teşekkür ederiz...

pasta evim dedi ki...

VE BU PATİKLER BENİN WİNNİE THE POOH PASTAMIN ÜZERİNDEKİ YERİNİ ALARAK GEÇEN CUMARTESİ SAHİBİNE ULAŞTI VE ÇOOOK BEĞENİLDİ. SIKIŞIK ZAMANIMDA HIZIR GİBİ YETİŞTİN NİLGÜNCÜĞÜM .ELLERİN DERT GÖRMESİN.

hepsipasta dedi ki...

sizin gibi usta pastacılardan acemi pastacalara harika kurs olmuş teşekkürler ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

modellemeyi göstermen çok hoş olmuş. patiklerde çok cici. kurutup arabanın aynasına asmalı))
sevgiler, funda

zeyna dedi ki...

Nilgüncüğüm paylaşımın çok güzel ellerine sağlık çok hoş olmuş bunu gösterme fikrinde bence çok hoş yani bilgiyi başkalarından kıskanmadan yayınlaman senin güzel kalbini yansıtıyor başarılarının devamını diliyorum sevgiler...

KİZHATCE dedi ki...

canım paylaşımın için kutluyorum,yüreğine sağlık....yaptıklarını çok beğeniyorum ve taktir ediyorum....inş çok güzel başarılı işlere imza atarsın...kocamannn sarılıyorum nilgün cüğüm...

Unknown dedi ki...

İNANMIYORUM HER NE KADAR PASTACILIKLA UĞRAŞAN BLOG GEZDİYSEMDE İNAN BUKADAR TEK TEK RESİMLEYEREK NASIL YAPILDIĞINI ANLATAN HİÇBİR BLOĞA RASTLAMADIM. PYALAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM ÇOK İNCESİN TEŞEKKÜRLER..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bayıldım çok cici olmuşlar ayrıca böyle ayrıntılı anlatımın içinde seni kutluyorum canım emeğine sağlık öpüyorum sevgiler..

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

öncelikle paylaşımın için çok teşekkürler canım.benim için çok faydalı olacak.çok şirin ve güzel patikler olmuş.emeğine sağlık.

hanimelipasta.com dedi ki...

Nil harika olmuş bunlar. Ne kadar paylaşımcısın. Tebrik ederim seni. Allah işlerini yolunda etsin canım
Sevgiler
Hülya
www.hanimelipasta.com
www.bebegiminyemekgunlugu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

merhaba umarim her sey yolunda .sizden bir ricam var neolursunuz su modelleme sayisini yukseldin cok ama cok hemde harika .yenilerini bekliyorum
opucukler.biliyorum takipcilerizi kirmazsiniz....