2 Haziran 2009 Salı

KINA GECESİ PASTASI VE KINA KURABİYELERİ






23 yorum:

selda dedi ki...

muhteşem güzellikte bir pasta .gelin çokkkkkk güzel olmuş.modelleme harika bayıldım.pastamın tamamı muhteşem.çok ince detay çalışmışsınız.ellerine sağlık

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık konsept çok güzel. Kızın yüz hatları da , koltukta çok iyi tebrikler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok afilli bi tema olmuş, bayıldım:)
ellerine emeklerine sağlık canım..

zeyna dedi ki...

Valla diyecek bir sözüm yok arkadaşım mükemmel ötesi bukadar ince detaylı bir çalışma görmedim...emekli bir pasta olmuşki gelinde çok güzel olmuş anlayacağın bayıldım pastana inanki:)başarıların devamını diliyorum müthişsin sen canım ya....ankaradan sevgilerimi yolluyorum

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Pastanın güzelliğini anlatmaya kelimelerin gücü yetmiyor, gerçekten. Muhteşemsin. Kocaman sevgiler....

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Pastanın güzelliğini anlatmaya kelimelerin gücü yetmiyor, gerçekten. Muhteşemsin. Kocaman sevgiler....

sekerpasta dedi ki...

ne kadar detay calismissiniz, cok güzel, ellerinize sağlık...

burçak

Unknown dedi ki...

Canımmmm benim harikasın ne kadar şık ellerine,emeğine o güzel yüreği
ne sağlık.Hayırlı bol kazançlar dilerim kocaman öpüyorum...

Sevil Şahin dedi ki...

buna sahaser derler bayıldım bayıldım emegine saglık
mükemmel

aysemmutfakta dedi ki...

çok güzel gözüküyor!!
elleerinizie sağlık:)

karamelam dedi ki...

pastanın tasarımı çok hoş olmuş. tebrikler...

Dulcinea dedi ki...

Görsel olarak bu kadar ayrıntılı,naif olan pastanın tadını merak edenler olabilir...tek kelime ile MUHTEŞEMdi.Nilgün hanım ellerinize sağlık.Bloğunuzdan sadece yaptığınız pastaların resimlerine ve aldığınız commentlere göre ,belkide risk alarak verdim siparişimi.Önce görsel olarak sonrada ağızımızda bıraktığı tadla hepimizi hoşnut etti pastanız.
20 kişilik pasta, yaklaşık 40-45 kişiye ikram edildi.Bloğun adını değiştirip "Bol kepçe Nil" yapılmasını talep ediyorum.
Kurabiyelere gelince o da incecik güzel detaylarla misafirlerimizi büyüledi.Aldığınız hatta "hediye ettiğiniz" diyelim kutuda ikramımıza sunumda yardımcı oldu.
Daha ne desem ,bir kez daha çok teşekkür ediyorum,iyi dilekleriniz,inceliğiniz ve özenle çalışılmış pasta ve kurabiler için...
Ellerinize sağlık

Emel

e.esma.albayrak dedi ki...

sizi bebrik ediyorum bu bir sanat resmen süper!.. süper... süper...

Unknown dedi ki...

sevgili Nilgün, bu pastada o kadar çok detay varki heykeltraş gibi çalışmışsın. ellerine sağlık.funda

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Nilgün'cüğüm bu pastaları nasıl kıyıp kesiyorlar bakmaya doyamıyorum ben ellerine sağlık bitanem harikasın kucak dolusu sevgiler canım

belgin kıral dedi ki...

Nilgün cüğüm,
HErşeyden önce pastalarının tümüne bayıldığımı söylemeliyim..Gerçi sen bunu zaten biliyorsun.:)Hem becerikli, hem sanatçı ruhlu :)) Elin kolun dert görmesin.
Canımcım, çocukalrımın biri SBS diğeri ÖSS ye giriyor bu sene..O yüzden sık ziyaret edemiyorum sizleri, beni bir müddet daha bağışla olur mu? Dualarını da bizden eksik etme ne olur..
Benim yazılar da otomatik çıkıyor, olmazsam yanlış anlama, çok öpüyorum, sevgilerimi bıraktım..

QURABİYE dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK,KINA İÇİN HAZIRLADIKLARIN MUHTEŞEM OLMUŞ.BAŞARILI ÇALIŞMALARININ DEVAMINI DİLİYORUM.
SEVGİLER BERRİN KARAKALE

hanimelipasta.com dedi ki...

valla çok başarılı tebrik ederim canım yaa.
Bir daha evlenesim geldi bu güzelliği görünce :) Ellerine sağlık
Hülya
www.hanimelipasta.com

Sevil Altunel dedi ki...

sevgili arkadaşım ilk defa senin gibi bir ustadan takdir edilebilmenin sarhoşluğundayım:) çok teşekkür ederim.ne demek layık olmak bunlar pasta değil el emeği göz nuru..zevk aşk..harikalar diyarı..seni hep örnek alıyorum alacağımda..bir tek şeker hamuru ekipmanım eksik:))

made in funda dedi ki...

vallahi süpersin süper.ellerine sağlık canım..

ipek dedi ki...

Pastanın görünümü harika. Ne kadar ince çalışmışsın. İnsan yemeye kıyamaz. Ellerine sağlık.

armina dedi ki...

Pastana bayıldım harika olmuş, ellerine sağlık canım.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Nilgün'cüğüm çok beğendim pastanı canım :)))) Ellerine sağlık.
Ayaklara sürülen kınalar :))))

Sevgiler...