25 Nisan 2009 Cumartesi

BABY SHOWER PASTASI



12 yorum:

sana imreniyor ve çaba harcıyorum :)) dedi ki...

wawwww nilgün canım gene muhteşem olmuş ellerine saglık balım...
hocam bende yapabilcem demi :))

Unknown dedi ki...

Canım birtanem hiç pasta gibi değil
yine şahesersin...Ellerine sağlık tatlık,mutlu hafta sonları, sevgiler...

QURABİYE dedi ki...

SLM
SÜPEEEERRRRR ELLERİNE,EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK ŞIK OLMUŞ.
SEVGİLER BERRİN KARAKALE

Damak Tadı dedi ki...

Ne kadar başarılı ve şık olmuş..Tebrik ederim canım..


Güzel bir hafta diliyorum..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Çanta pastaya bayıldım. Müge Hanıma bizde sağlıklı sıhhatli bir bebek dünyaya getirmesini diliyoruz.
Sevgiler,

HÜLYA dedi ki...

süpersün bacıım süppppeeer... helal olsun valla her gün yeni yeni harikalar çıkarıyorsun ortaya... sevgiler canım çook öptüm

pelince dedi ki...

Muhteşem olmuş ,ellerine sağlık...
Verdiğin kilolar için de tebrik ederim...Çoğu gitmiş ya mühim olan o....

Çok öpüyorum...

ipek dedi ki...

O bebek patikleri beni bitirdi. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.

şeker pasta dedi ki...

Nilgüncüm çok güzel olmuş... Ellerine sağlık..

armina dedi ki...

Harika olmuş, gerçek çanta gibi duruyor. Ellerine sağlık canım.

keskinli dedi ki...

canim vallaha süper fikirlerin var ya bayildim harika ellerine saglik sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Nilgüncüğüm bir iş yeri açman gerekiyor artık bu güzellikler için o kadar güzellerki anlatamam tek kelimeyle harikasın canım benim bayıldım ellerine sağlık sevgiler