16 Mart 2009 Pazartesi

ASLANLI GALATASARAYLI PASTASI

9 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

Canım inşallah beğenirsin ben bayıldım kocaman sevgiler öptüm...

Jasminskager dedi ki...

Canim cok guzel olmus.Ellerine saglik.

pasta evim dedi ki...

Nilgüncüm yeni siten hayırlı olsun çok güzel olmuş. Kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

BEN DİĞER SİTEYE SÜREKLİ YORUM YAZIYORUM BUNDAN SONRA BURAYA GELİCEZ ANLAŞILAN BURASINI DAHA ÇOK BEĞENDİM....
PASTA HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK...

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm beğenmene çok sevindim gerçekten çok güzel oldu sayfan hayırlı bol kazanç dilerim öptüm kocaman...

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım...inş bereketli olur ve bol kazanç sağlarsın...ama lütfen bir de fenerbahçeli pasta yap:)kocamannn sevgilerimi gönderiyor ve kolay gelsin diyorum....

HÜLYA dedi ki...

canım merhaba..yorumlarıana çok teşekkürler. Benim pc de Eset virüs porgramı var ki süper bir programdır.Senden gelen yorumlarda bana da senden virüs uyarısı geliyor. Ama program olduğu için sorun değil gönül rahtlığıyla açıyorum.. Bu virüsler aramıza girmeye çalışıyo galiba.. şiiişt çekilin bakim ordan ....

öptüm seni canım yeni yerin hayırlı olsun çok şık olmuş... güle güle kullan

Adsız dedi ki...

Pastalar harika görünüyorlar, ellerine sağlık canım.

akasyakokusu dedi ki...

Günaydın Nilgün'cüm..
Tam bizim eve layık bir pasta olmuş.
Şu şekli veren ellere hayranım valla..
Nerde bende o beceri...Eline emeğine sağlık güzelim..