13 Mayıs 2009 Çarşamba

BURCU HANIM A HOŞGELDİN BEBEK KURABİYELERİ



9 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

sen yaparsında güzel olmazmı hiç ellerine saglık ablam....

Unknown dedi ki...

Canım benim muhteşem olmuş hemde el
lerine sağlık kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Kısıtlı zamanda çokta güzel hazırlamışsın. Çok şık olmuşlar, eline sağlık...

boncuk mutfakta dedi ki...

Yine harika bir iş çıkarmışsın.Eline sağlık canım

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

canım yaaa,yine harikalar yaratmışsın.hepside şahane.emeğine sağlık.

pelince dedi ki...

Yine harika kurabiyeler karşıladı beni,emeğine sağlık..
Sevgiler..

kizhatce dedi ki...

öldürüyo beni bu kurabiyelerin,eline sağlık nilgün cüğüm ellerin dert görmesin,allah bol kazanç versin...sen yeterki iste ben sana istediğini yaparım canım arkadaşım benim:)

sekerpasta dedi ki...

minik patikcikler, bodyler, bereler :) isin icinde bebek olunca çok sevimliler :) ellerinize sağlık...

burçak

bonbonbutik dedi ki...

ABLACIĞIM, HARİKA BUNLAR...SÜPERLER...
BU YOLA BAŞLARKEN BANA VERDİĞİN TAVSİYELERİ VE BİLGİLERİ ASLA UNUTMADIM!!:)))

HERŞEY HARİKA GÖZÜKÜYOR...
ELLERİNE, EMEĞİNE SAĞLIK...,

TAKİPÇİNİM ;)HABERİN OLA....