18 Nisan 2009 Cumartesi

SMART BLOGGER ÖDÜLÜ


  • Bir ödül aldım:)
    bir ödül aldım hemde MORPATLICAN http://morpatlican.blogspot.com/ SEDA dan.kendisine bu ödüle benide layık gördüğü için çok teşekkür ederim.bu ödülü onun gibi değer verdiğim bir dosttan aldığım için ayrıca onur duydum.tekrar teşekkür ederim.

  • ÖDÜLÜN KURALLAR-------
    1-Ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
    2-Ödülü verdiğin kişilere haber vermek.
    3-Bu ödüle layık gördüğün blogger arkadaşlarının linkini vermek.
  • BEN BU ÖDÜLÜ BENİ SÜREKLİ TAKİP EDEN ARKADAŞLARIMA VE TÜM BLOGCU DOSTLARIMA GÖNDERİYORUM

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm benim tebrik ederim kocaman öptüm...

belgin kıral dedi ki...

Nilgün cüğüm ödülün hayırlı olsun canım, pastaların her zamanki gibi harika..ellerin dert görmesin..İyi pazarlar canım

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ödülün hayırlı olsun sevgiler cnnmmm

Jasminskager dedi ki...

Canim tebrik ederim.