2 Nisan 2009 Perşembe

BALERİN PASTASI


7 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok kibar olmuşlar:)
Benimde yiğenim öyle,her pastayı kesmek ve alkış almak istiyo:)

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm ellerine sağlık çocuklar
haklı pastanın içindeler sürekli el
lerin dert görmesin afiyet şeker olsun bir dilimde benim için ye olurmu öptüm...

bahar dedi ki...

her zaman ki gibi harika pastalar. Bu arada "hediyeleşme" üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. ayrıntılar sayfamda. sevgiler

sekerpasta dedi ki...

çok iyi yapmışsınız, pek de güzel olmuş, ellerinize sağlık...

burçak

Feyza Fidan dedi ki...

Aynı şeyi benim kızımda yapıyor :)) Ben henüz yapamadım doğum gününü bekle diyorum:)))
Harika bir pasta olmuş, ellerine sağlık..
Sevgiler..

armina dedi ki...

Süper olmuş. Ellerine sağlık canım.

PASTURKEY dedi ki...

Merhaba pasta çok zarif olmuş tam kızlara göre girly pasta.bloguma uğrarsanız orada bir emanetiniz var kabul ederseniz mutlu olurum.sevgiler ve teşekkürler.